duminică, 22 iulie 2018

Set Dove GLOWING RITUAL


      Luna trecuta am mers la cumpărături si am vazut setul acesta nou asa ca l-am cumparat si l-am testat. Pot spune ca sunt mulțumită de produsele pe care le conține, dar haideți sa vi le prezint si pe fiecare in parte.
      Setul contine:
-gentuță
-gel de duş 
-loțiune de corp
-antiperspirant

      O sa vi le prezint pe fiecare in parte in ordinea in care sunt enumerate.
      
      GENTUȚĂ 
De fiecare data cand am cumpărat set de la Dove am primit si câte o gentuță cadou. De data aceasta am ales setul cu o geantă mai colorată, este imprimată cu Turnul Efel si un chip de femeie. Imi este foarte folositoare deoarece este incapatoare si îmi pot pune fardurile sau produsele de îngrijire a corpului fara probleme ca nu ar încăpea in ea. Este din material si poate fi spălată in caz de se va murdări.




      GEL DE DUŞ
Noul gel de duş din setul Dove Glowing Ritual are un miros placut. Acest gel de duş conține flori de lotus si formula de lapte de orez pentru a lăsa pielea catifelată si netedă. Îsi menține mirosul dupa ce este aplicat pe piele la spălare.



     LOȚIUNE DE CORP
Această loțiune de corp are cam aceleasi caracteristici ca si gelul de duş. Conține flori de lotus si acest lucru ii ofera un miros plăcut. Intra rapid in piele, rezultatul fiind unul favorabil dupa aplicarea ei, pielea devine catifelată datorită formulei de lapte de orez.




     ANTIPERSPIRANT 
În cele din urma o sa vă prezint si antiperspirantul care este invisiblecare, l-am testat si chiar asa este, nu pateaza hainele. Pe el scrie ca rezistă pana la 48 de ore. Nu l-am testat atât de mult timp. Doar am aplicat dimineața iar pana seara când am facut dus nu am avut probleme cu transiratia, a fost rezistent intreaga zi. 


    Eu sunt mulțumită de produsele Dove. Imi place când găsesc reduceri la seturi de genu sa imi cumpăr pentru gentuțele oferite cadou :). Puteți găsi produse Dove pe site-ul: www.dove.ro


    Folosiți produse Dove, ce parere aveti despre ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu