vineri, 13 iulie 2018

OOTD: Compleu fustă şi tricou



Hei! Am revenit cu o noua ținută. :) 
Mai întâi sa va povestesc de unde mi-am cumpărat acest compleu. Intr-o zi am mers in mall cu gândul sa imi cumpăr sandale dar bineînțeles ca am ajuns si prin magazinele cu hainute. Credeti ca m-am intors acasa cu sandale? Nu, m-am intors cu această fustă si acest tricou. Când am vazut ca in magazinul New Yorker au fost aduse haine noi am intrat sa le văd. Prima dată am vazut tricoul care mi-a plăcut, dupa am vazut si fusta doar ca pe negru, iar când m-am uitat mai bine am vazut si rosu. Asa ca imediat m-am întors si la tricou , am luat si fusta rosie si am mers sa le probez. Mi-a plăcut mult cum îmi vin si cum se asează pe corp asa ca le-am cumpărat.
Trebuie sa va spun ca nu sunt set cu toate ca nuantele de rosu sunt aproape identice, mie mi-au placut cum vin combinate.
Atât tricoul cat si fusta sunt din bumbac si sunt si elastice si se pot mula foarte bine pe corp. Eu ma simt foarte bine in ele, sunt foarte comode. Culoarea nu a iesit la spălare si nici nu intrat la apă. Datorită elasticitatii nu trebuiesc călcate deoarece se mulează si nu se observă.
Fusta are o bandă elastică care este inscriptionata cu litere asa cum este si in parti. Nici aceste litere nu s-au dus la spălare asa cum se intampla la alte haine.

Ce parere aveti? Se potrivesc fusta cu tricoul?

4 comentarii: