joi, 26 iulie 2018

Poşetă CARPISA


      Azi o sa va prezint poşetuța de la www.carpisa.com (acesta este site-ul de unde puteți comanda ). Eu nu am comandat-o de pe site, ci mi-a cumparat-o o matusa din Italia si mi-a trimis-o cadou. 
     Este o poşeta eleganta, culoarea fiind galben spre muştar asa cum observați si in poza. Ea se închide cu o capsa magnetică. Are un compartiment principal ce se închide cu fermoar si un buzunar mic pe exterior. In interior mai are un buzunar ce se închide cu fermoar si încă un compartiment mai mic. Bareta este reglabila pentru a putea fi purtată pe mâna. Poseta este confectionata dintr-o imitație de piele. 
     Această poseta este foarte indemanatică si poate fi asortată la mai multe ținute.
     VA SFĂTUIESC sa aruncati un ochi pe site-ul pe care l-am mentionat la începutul articolului si cu siguranță o sa rămâneți cu gândul la ceva de acolo. PROFITATI de PROMOȚIILE care sunt! Va garantez ca posetutele sunt de calitate. Eu mai astept încă una din Italia. :)




     Ce parere aveti de poşetă? Ati comandat de pe acest site pana acum?

2 comentarii:

  1. După site nu am comandat,dar vizitez des magazinul lor, au produse foarte dragute,ca pret si calitate sunt super.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, si eu sunt foarte multumita de produsele lor.

    RăspundețiȘtergere