duminică, 8 iulie 2018

Make-up #1

        Astăzi am realizat un machiaj de zi. Pentru a-l realiza am avut nevoie de toate produsele pe care le vedeti in poza de mai sus.
       Acum o sa va spun despre fiecare in parte cate ceva iar dupa ce vi le prezint o sa va arăt si cum a iesit machiajul. :)
1. Tuşul Luxe
    Eu folosesc acest tuş cam de un an si jumătate si sunt foarte mulțumită de el. Cel mai mult îmi place pensulica lui pe care o veti vedea in imaginea de mai jos, este foarte indemanatică. Din punctul meu de vedere acest tip de pensulă este cea mai buna, deoarece poți realiza coditele cu ușurință. Imi mai place la el ca dupa ce il aplic se usucă imediat. Nuanța pe care o folosesc este negru. Eu il comand din catalogul Avon, din gama Luxe si il găsiți la pretul de 25 de lei, uneori sunt reduceri si il găsiți mai ieftin. 

2. Rimelul Luxe 
    Acest rimel este preferatul meu. Îl folosesc de câțiva ani si nu am nevoie de altul. Pensula lui este foarte buna pentru aplicarea rimelului (o vedeți in imaginea de mai jos). Rimelul alungeste si da aspectul genelor precum ca ar fii mai dese. Nu le lipeste ca alte rimeluri, acest lucru se datoreaza si pensulei. Îl găsiți in catalogul Avon, tot din gama Luxe la pretul de 20 de lei.
    

3. Fond de ten Luxe
     Fondul de ten este 2 in 1: fond de ten si primer. Contine si pudra de diamant. Acest fond de ten astupă foarte bine toate imperfecțiunile de pe fata si lasa pielea catifelată datorită pudrei. Este unul dintre fondurile de ten care ma mulțumește. Îl găsiți tot in catalogul Avon, tot in gama Luxe, la pretul de 40 de lei. In opinia mea, produsele din aceasta gama sunt foarte bune, de calitate si la preturi accesibile.

4. Pudră Rimmel Stay Matte 
    Folosesc acestă pudră cu mare placere. Lasa pielea catifelată si fixează foarte bine fondul de ten. Este foarte buna pentru tenul gras. Eu o aplic cu un buretel de la Melkior, il găsiți pe site-ul https://www.melkior.ro/, iar pudra o găsiți pe site-ul www.aoro.ro  sauwww.elefant.ro.

5. Creion de ochi
    În machiajul pe care l-am realizat astăzi am folosit si creionul de ochi pe care îl gasiti in catalogul Avon, nuanta Pink  Shimmer, la pretul de 11 lei. Acest creion este retractabil si nu necesita ascutire. Se aplica usor si fara efort. Ofera persistența si fara întindere.

6. Perle 
    Perlele pe care le folosesc le am tot de pe un catalog Avon. Eu le aplic cu o pensulă specifică pentru ele pe care o am tot din acest catalog. Ele sunt foarte pigmentate ce reflectă lumina si ofera pielii strălucire. Le aplic de sub pometi spre coltul buzelor.

7. Iluminator 
    Paleta este jumatate bronzer si jumătate iluminator. In machiajul de azi am folosit doar iluminatorul care îmi place foarte mult cum se vede, este pigmentat si oferă pielii o luminozitate specială. Ea este comandată tot in catalogul Avon.
Din pacate in fotografii nu se vede atât de bine pe piele.

8. Ruj
    Si in cele din urma sa va prezint si rujul pe care l-am folosit azi. Este un ruj mat, foarte rezistent. Pot mânca, bea apă fara probleme, rujul ramane pe buzele mele. El are pensulă si se aplică mult mai usor pe buze, fără a fi depasit conturul buzelor. Am comandat rujul de pe un catalog Lady's.







    Dupa cum ati obervat in prezentarea mea majoritatea produselor sunt de la Avon. Voi folositi produse de la ei, cum vi se par?
Despre machiaj ce părere aveti, va place, este reusit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu