duminică, 1 iulie 2018

OOTD: Bluza ca volanase


La scoală ni s-a cerut sa purtam bluza alba si m-am plictisit de bluzele albe simple asa ca am ales sa adaug in garderoba mea aceasta bluza cu volanase. Este o bluza eleganta. Dimensiunea ei este pana in talie si este mai largă si in acelasi timp si foarte comodă. Jos se termina de jur împrejur cu volanas si mai are unul mic mai sus, asa cum observați in fotografie. Manecile sunt largi si ele, iar la capăt sunt prinse cu un elastic. Au o broderie cu flori care te duce cu gândul si la o ie si chiar poate fi inlocuitoarea uneia intr-un costum traditional.
Pentru o È›inută de scoală, decentă am ales sa o asortez cu o pereche de pantaloni bleumarin simpli si cu o pereche de opincute din lac negru. O sa vă prezint mai multe poze mai jos. 
Această tinuta nu este neapărat numai pentru scoală, o puteÈ›i purta in cadrul unei sedinte la servici sau chiar la locul de munca. 
Mai jos o sa va prezint fotografii cum am asortat-o cu o pereche de pantaloni din imitație de piele neagră, o pereche de cizme negre si o geaca pe care o ador tot din imitație din piele neagra si cu guler. Stiu ca nu este anotipul potrivit pentru ținuta din urmatoarele poze dar vreau sa va arat cum am asortat această bluzita. :)




Ce parere aveti? Va place cum am asortat? Aveti voi alte idei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu