duminică, 29 iulie 2018

Paletă de farduri Marionnaud


      Un "chip nou" poate conferi o mare incredere in sine. Utilizarea machiajului a fost folosita pentru trezirea unor anumite calitati, privite atat de persoanele din exterior cat si de persoana machiata.  
      Lasand vorba la o parte, astazi o sa va prezint paleta de farduri de la www.marionnaud.ro
      Doriti un machiaj de calitate? Folositi aceasta paleta de farduri. Paleta de machiaj contine farduri in nuante de maro, un creion de ochi maro, o oglinda si un tutorial de machiaj inclus. Fardurile sunt pigmentate, când sunt aplicate cade foarte putin praf in exteriorul pleoapei. Ceea ca mi-a mai placut la ea este rezistenta. Am observat acesta calitate când intr-o seara am mers in club, am folosit-o sa imi relizez un make-up corespondent, iar când am ajuns acasa din cauza oboselei nu am mai avut chef sa mai ma demachiez. M-am bagat la somn, iar a doua zi când m-am trezit machiajul nu era stricat si am ramas placut surprinsa de acest lucru. 
      Profitati de reducerile care sunt si achizitionati acest produs. Nu veti ramane dezamagite.


    Ce parere aveti despre paleta de farduri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu