sâmbătă, 21 iulie 2018

OOTD: Geacă de blugi


     Am revenit din nou cu o noua ținută numai ca azi vreau sa scot in evidență geacă de blugi.
     Am această geaca de blugi cam de un an si ceva, de pe timpul de când eram brunetă :). Aceasta gecuță este una casual, poate fi purtată și asortată în mai multe ținute diferite. Eu aici am asortat-o cu o pereche de jeansi simpli, nuanța lor fiind aproximativ ca cea a gecii, cu un tricou alb, putin lărguț si cu o pereche de tenesi (va prezint mai jos mai multe poze). Am mai purtat-o pe deasupra rochiei casual despre care am scris si un articol, îl găsiți aici
    Lungimea acestei geci este până în talie. Nu intră la apă dar necesită călcată. După atâtea spălări nu și-a pierdut din culoare. A fost o perioada în care acest tip de geci au fost la modă atât la barbati cat si la femei. Nu s-au demodat nici în ziua de azi si încă se mai poartă. Sunt de parere ca fiecare dintre noi ar trebui sa aibă în garderoba sa o astfel de geacă deoarece se potriveste la mojoritatea hainelor.






       Ce parere aveti despre acest tip de gecuta? Aveti si voi una in garderoba voastră? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu