miercuri, 4 iulie 2018

Lapte de corp


        In rutina mea de îngrijire a corpului folosesc acest lapte de corp. După cum observați si in fotografie mai am foarte putin in sticluță, deoarece sunt foarte mulțumită de el si il folosesc in fiecare zi. 
        Am auzit despre el la o verișoară si am zis sa il comand si eu de pe site-ul https://m.yves-rocher.ro/
        Poate ca ati auzit ca produsele de la Yves Rocher(site-ul il găsiți mai sus) sunt de foarte buna calitate şi sunt preparate pe baza plantelor. Asa este şi https://m.yves-rocher.ro/lapte_catifelat_pentru_corp_mango_and. Laptele de corp contine Coriandrul, care este recunoscut pentru proprietățile sale tonifiante. Suflul floral si prospetimea sunt evidentiate de notele vibrante de Mango. Are efecte vizibile, dupa ce îl aplic, pielea mea ramane catifelată si frumos mirositoare, precum cea a unui bebeluș. Mirosul este unul imbietor si natural care poate fi placut de toata lumea.
        Gramajul este de 200 de ml si il găsiți la pretul de 20 de lei, dupa părerea mea este unul foarte accesibil.


Ce parere aveti despre produsele Yves Rocher? Ati folosit laptele de corp, voi ce parere aveti despre el?

2 comentarii:

  1. Am si eu cateva produse Yves Rocher si ma impac bine cu ele. Acest lapte de corp nu il am , dar vad ca promite multe si ofera efecte bune .

    RăspundețiȘtergere