joi, 5 aprilie 2018

Vopsea SYOSS

Vopsea SYOSS



                      După ce m-am vopsit de câteva ori la salon, am ales să mă vopsesc singură acasă cu vopseaua SYOSS. Am avut șuvițe de diferite nuanțe de blond, iar parul meu deja crescuse și aproximativ jumătate din el era brunet, nuanța mea naturală.

ACESTE ELEMENTE LE GĂSIȚI ÎNTR-O CUTIE DE VOPSEA: o pereche de mănuși, un balsam pe care îl folosiți după ce vă vopsiți și vopseaua.



          Mi-am cumpărat această nuanță de blond-cenușiu. Eram conștientă că nu va fii o diferență foarte mare între nuanțe, dar pe parcurs am ajuns la nuanța pe care mi-am dorit-o.
          Prima dată mi-am cumpărat doar o singură cutie și diferența nu a fost chiar așa de evidențiată, s-a făcut o nuanță de un roșcat. A doua oară mi-am cumpărat doua cutii și ajunsesem la o nuanță de blond dar spre portocaliu. Și acum la a treia vopsire șuvițele pe care le aveam au ajuns de nuanță blond-cenușiu, iar părul meu natural a ajuns blond.



          În realitate se vede mult mai bine decât în poze. Eu sunt foarte mulțumită de această vopsea care nu iese la spălarea părului și își păstrează nuanța.
          Merită încercată!!!

2 comentarii:

  1. Ai facut cea mai buna alegere. Syoss folosesc si eu , si sunt multumita. Ca sa ajungi la un blond perfect , dureaza ceva timp..,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt foarte mulțumită de ea. Cu răbdare o sa ajung la un blond-ul perfect.😙😙

      Ștergere