luni, 13 august 2018

Prima mea participare la Galați Beauty Swap


      Am așteptat cu multă nerăbdare ziua de 5 august deoarece atunci am participat pentru prima dată la cea de a treia ediție Galați Beauty Swap (pagina de Facebook: http://bit.ly/2msQDuU). Cea care a organizat acest eveniment este Ioana S. Pavel, din spatele blogului One Day Butterfly . Am avut ocazia să o cunosc și pot spune ca este o fată minunată. Țin să o felicit pentru curajul pe care l-a avut să organizeze acest eveniment, aceasta fiind a treia ediție, asa cum am spus și la început. Merită toate aprecierile deoarece acest lucru nu îl poate face oricine și nu este simplu de făcut.


       Desfășurarea evenimentului Galați Beauty Swap #3 a avut loc la Galați, asa cum se subînțelege și din nume, în 55 Pub. Mi-a placut foarte mult această locație, atmosfera a fost foarte plăcută. Ceea ce mi s-a parut interesant a fost decorul, peretele scenei fiind plin cu discuri pictate, iar pe ceilalți pereți fiind așezate instrumente muzicale. Lucrul care m-a surprins a fost meniul, acesta fiind scris pe un disc. Aici am consumat un frappe cu ciocolată, foarte delicios, o limonada,  iar la sfârșit mi-am comandat pui gratinat. Cu siguranță o sa mai trec prin acest pub cand o sa mai am ocazia.




     Când am ajuns, Ioana, deja a așezat punguțele de la sponsori la fiecare fată în parte. O parte din ele au fost așezate pe masă, iar cealaltă parte jos, lângă masă.



        Sponsorii care ne-au oferit produse spre testare au fost: Adda Shop , BeautyOne ,Fragonard , Biofin , Naturisti.ro , Herbagen ,Bioderma , Amargan ,Amalia.ro , Valentino Cosmetics ,Perspirex , Trendline Cosmetic, Cares , Zenz , ApiLand , Golden Rose , Yumm , Regivero ,Elemis , Sano , Mark ,Elemental , Lambre ,Bio Aleea ,Arboria Plant , Pellamar ,Biorita , Green Cosmetics.

       Doi dintre sponsori nu s-au ținut de cuvânt și din păcate nu au fost alături de noi: Naturway și Bio Boutique .

      Pe lângă toți acești sponsori, ne-a fost alături Regivero, sponsorul principal al evenimentului. Acesta este un brand nou apărut pe piață.
      Doi domni au ținut un discurs în care ne-a povestit cum a spart Regivero, despre ph-ul pielii, despre produsele cosmetice și ce conțin ele, ce putem face ca parul să nu mai fie gras, problemele căderii părului, iar la sfarsit daca am avut întrebări domnii au fost foarte generosi și ne-au răspuns.
Am primit spre testare patru produse: Loțiune pentru regenerare părului, Loțiune împotriva căderii părului, Șampon împotriva căderii părului, Șampon împotriva mătreții.




      La acest minunat eveniment am avut ocazia să cunosc fetele, alături de care m-am simțit foarte bine, am socializat și am facut poze. Nu am fost numai bloggeritele din Brăila și Galați, ne-a fost alături și Ionela Popescu din Craiova și Cami Oprea din Constanța.





       La sfârșitul evenimentului fetele au făcut o ședință de #swap cu o mulțime de produse.

      A fost o experiență plăcută, pe care vreau o repet ori de câte ori am ocazia.
      Mulțumesc, Ioana pentru ca m-ai acceptat in această frumoasă comunitate!


        Dacă mai aveți curiozități legate de eveniment vă răspund cu drag în comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu