marți, 3 aprilie 2018

Parfum ZARA TUBEROSE

Parfum ZARA TUBEROSE




                      În sfârșit, mi-am cumpărat din nou parfumul de la ZARA, ador acest parfum, este preferatul meu, nu mă pot sătura de mirosul lui.
          L-am mai avut acum un an dar în variantă mai mică, îl cumpărasem din mall de la Ploiești când am fost într-o excursie, iar anul acesta am fost din nou în altă ecursie și am fost extrem de nerăbdătoare să ajung în mall la Brașov, unde să găsesc magazinul ZARA și să mi-l cumpăr, de data aceasta mi l-am cumpărat în varianta cea mai mare, adică la 200 ml.
Nu l-am mai putut cumpăra până acum deoarece în mall-ul de la Brăila nu se găsește magazinul Zara, din păcate :(
         Mirosul este un amestec de: coacăze negre, grepfrut, lămâie, mandarină, mosc, santal, vanilie.
  
                     Dacă aveți ocazia să ajungeți într-un mall în care să găsiți Zara, nu ezitați și cumpărați parfumul, chiar merită încercat acest miros. Mirosul este unul foarte rezistent.
          Nu o să vă mai săturați de el! Vă spun din propria experiență.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu