marți, 3 aprilie 2018

OOTD: Ținută de primăvară



Prima dată o să vă vorbesc puțin despre bluzița pe care o port. Ca material, ea este dintr-un fel de mătase, și are un joc de culori: alb, negru și mov închis.
Ea este puțin pe gât, dar nu este deranjantă pentru cele care nu suportă bluzele pe gât, de altfel nici eu nu le suport dar cu această bluză nu am nici un fel de problemă. Capetele mânecilor sunt evazate. Ea se poate purta si cu o fustă, adică într-o ținută elegantă dar și cu o pereche de pantaloni casual cum îi vedeți și pe cei pe care îi port eu în imagine.

Acum să vă vorbesc și de pantalonii pe care îi vedeți în imagine. Este o pereche de pantaloni casual, ușor eleganți. Îi puteți găsii în mall, in magazinul Bershka.
Au aceeași nuanță de mov ca bluza. Pe partea exterioară a pantalonilor, într-o parte au o dungă albă și două dungi negre.
Eu am ales să îi asortez cu aceste espadrile albe in ținuta aceasta. Ei se pot asorta și cu o pereche de pantofi stiletto, într-o ținută mai elegantă.


A venit timpul să vă vorbesc acum si despre gecuța  pe care o port. O puteți găsii in același magazin unde găsiți si pantalonii.
Materialul este dintr-o piele întoarsă de culoare roșu inchis, spre vișiniu.
Lungimea este până în talie și se închide cu un fermoar într-o parte.

Și în cele din urmă să vă vorbesc și despre aceste espadrile de culoare albă. Le puteți găsii tot în mall în magazinul Scarpa. Ele se pot purta și într-o ținută sport. Sunt dintr-o imitație de piele.




Cum vi se pare ținuta mea? Am asortat hainele cum trebuie? Voi aveți alte idei?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu