miercuri, 4 aprilie 2018

Crema Skinoren

Crema Skinoren

Cam de 2 ani am probleme cu punctele negre și albe si petele provocate de la ele. Am încercat tot felul de loțiuni, de creme dar nimic nu a funcționat, până când am auzit de această cremă de care sunt foarte mulțumită.
Crema Skinoren conține ca substanță activă acid azelaic și aparține grupului de medicamente anti-acnee preparate pentru utilizare externă. Skinoren este utilizată pentru tratamentul acneei vulgare și a melasmei.
Acest medicament pe care îl găsiți în farmacii reduce și dezvoltarea celulelor cutanate aspre și rezistente care astupă porii pielii, determinând formarea punctelor negre si albe.
Această cremă o utilizați seara și dimineața pe pielea curată, doar in zonele unde aveți probleme. Veți simții usturime pe față după ce o aplicați, dar nu vă faceți griji deoarece acestea sunt semne de îmbunătățire. După câteva utilizări, rezultatele vor fii foarte vizibile.



Eu o folosesc cam de un an și pot spune ca aveam fața încărcată de pete și spatele la fel. De când o folosesc pielea mea pătată a revenit la normal.

Daca vreți să scăpați de petele de pe față folosiți această cremă și nu o să vă pară rău!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu