joi, 16 aprilie 2020

Paleta Boyn's Berries Vivid Dreams


       Bine v-am regăsit! Știu că am lipsit destul de mult timp de pe blog dar azi vin cu un nou articol. 

           În articolul de azi vreau să vă vorbesc și să vă spun părerea mea despre paleta de la Boyn's Berries. Fiecare paletă de la ei are câte o denumire, iar denumirea paletei pe care o am eu este Vivid Dreams.

       Paleta aceasta de farduri pentru pleoape are 14 nuanțe, fiecare nuanță având un gramaj destul de mare și fiecare vine cu câte o denumire. Culorile sunt unele vibrante și puternice cu un pigment deosebit de puternic. Are o gamă largă de culori, de la culori simple până la culori foarte îndrăznețe. Textura fardurilor este diversă de la mat si sidefat, pana la metalic cu irizatii duo-cromatice.

        Datorită gamei variate de culori poti realiza atât un make up de zi, cât și un make up de seară. 

         Pot spune că pe mine m-a fermecat paleta aceasta. Nuanțele ei sunt superbe și am si câteva preferate:CLARITY, OPTIMISM, PEACEFUL. Primele două nuanțe pe care le-am enumerat le-am folosit și în loc de iluminator și și-au facut treaba foarte bine, look-ul meu a aratat minunat. O să va las mai jos câteva fotografii în care am folosit paleta Vivid Dreams. 

          Ce imi mai place la această paleta este faptul că fardurile nu sunt atât de prăfoase încât să te murdaresti pe partea de sub ochi atunci când le aplici. Ele au o textura usor cremoasă, mai ales cele sidefate.

           Cât despre rezistența lor pot sa spun ca nu imi este teamă să îmi fac un make up și să merg la o petrecere sau într-un loc unde stiu ca voi sta mult timp. Am încredere în ele pentru că am observat ca au o rezistență extrem de buna.


SWATCH
             V-am făcut si un swatch încât să vă dați seama cam cum arată culorile. Am scris deasupra fiecărei nuanțe si denumirea ei. Nu prea mă pricep eu la swatch dar sper să vă ajute. În realitate se vede mult mai bine.



V-am spus că vă las și câteva fotografii în care am folosit paleta de la Boyn's Berries Vivid Dreams.



             
Ce părere aveți despre această paletă?
Ați incercat-o?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu