vineri, 17 august 2018

Îngrijirea tenului cu Bioderma


       Am tot auzit laude despre Bioderma dar nu am avut ocazia să le încerc. Cand am participat la Galați Beauty Swap #3, #bioderma a fost unul dintre sponsori.

      Ne-a oferit o punguță cu patru produse:
1. Balsam stick de buze Bioderma Atoderm
2. Apă micelară Sensibio H20
3. Ulei de duș Atoderm 
4. Crema Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30

1. Balsam stick de buze Bioderma Atoderm 

    Dacă aveți buzele uscate și sensibile, folosiți acest balsam de buze.  Eu l-am încercat și sunt foarte încântată de el, hidratează și catifelează buzele intr-un mod excelent. Ingredientul principal care face acest lucru este untul de shea. Cantitatea lui este de 4 g, iar aroma este una delicată de zmeură.



2. Apă micelară Sensibio H20

    Apa micelară de la #bioderma curăță foarte bine tenul și îndepărtează machiajul de pe față și conturul ochilor cu ușurință. Îmi place că oferă prospețime tenului și nu necesită clătire. Această apă micelară nu are parfum. Gramajul ei este de 100 de ml. 
Se aplica dimineața și seara pe o dischetă demachiantă cu ajutorul căreia se îndepărtează machiajul .



3. Ulei de duș Atoderm 
    Cel de al treilea produs este uleiul de duș Atoderm care este recomandat pentru pielea uscată. Este hipoalergenic, nu provoacă usturimi la nivelul ochilor și nu conține săpun.

    Se aplica pe pielea umedă,  se maseaza până se face o spumă și după se clătește. Este recomandat pentru față și corp, adulți și copii. Gramajul acestui produs este de 100 ml. 



4. Crema Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30

    A venit timpul să vă vorbesc și despre ultimul produs pe care l-am primit. Crema de față este pentru pielea deshidratată, sensibilă și uscată.

    Beneficii:
*anti-îmbătrânire 
*lungă durată 
*ilumimator 
*hidratare

    Această crema mai poate fii folosită și ca primer înaintea aplicării machiajului pe față. Eu am folosit-o și chiar are efecte pozitive, machiajul durează mai mult.



    Cu ocazia evenimentului Galați Beauty Swap #3 am reusit sa testez câteva din produsele Bioderma. Pot spune numai cuvinte de laudă despre ele, chiar sunt produse de calitate si au efecte vizibile.

    Puteți arunca un ochi și pe pagina de Facebook, cu siguranță o să vă încante care ceva.

    Voi ati încercat produse Bioderma, ce părere aveți despre ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu