vineri, 21 septembrie 2018

Răsfață tenul cu Trendline Cosmetic


      Vrei un ten răsfățat? Folosește măștile de față și seturile de ser concentrat de la Schaebens. Aceste produse sunt distribuite de #trendlinecosmetic și le găsiți AICI.

      La evenimentul Galați Beauty Swap, #trendlinecosmetic a fost unul dintre sponsori, așa am avut ocazia să încerc minunatele măști și seruri concentrate pentru față.

      Am primit un săculeț cu patru seturi de ser concentrat și nouă măști pentru față.
Mai întâi o sa va enumăr seturile de ser concentrat: 
- Concentrat MATURE SKIN ANTI-AGE
- Concentrat LIFTING ANTIRID
- Concentrat NIGHT REPAIR 
- Concentrat PERFECT SKIN

      Deocamdată, am încercat doar Concentrat PERFECT SKIN și este genial. Efectele se văd de la primele aplicări. După aplicarea lui pielea rămâne foarte, foarte mătăsoasă și netedă. Acest concentrat retușează defectele mici, reduce ridurile, îmbunătățește porii și redă strălucire pielii. Are efect ușor de bază de machiaj.
  
Mod de utilizare: Capsula trebuie tăiată. Se aplica pe tenul curat, cu vârfurile degetelor pe față, gât și decolteu. Se masează până pătrunde în piele.




     Măști de față:
- Masca LUXURY
- Masca ANTIRID
- Masca HIDRATANTĂ
- Masca ANTI PUNCTE NEGRE
- Masca EVE&LIP
- Masca CLEANSING
- Masca ARGILĂ din MAREA MOARTĂ 
- Masca PEEL-OFF
- Masca ALOE VERA

      Dintre toate aceste măști am testat masca ALOE VERA. Am fost foarte mulțumită de ea. Această mască asigura o hidratare suplimentară a pielii. Netezeste liniile de expresie.
      Dacă mi-am dorit să mă relaxez, masca această mi-a fost de mare folos. Datorită conținutului de Aloe Vera are un efect relaxant, regenerează și revigorează pielea. 
      Am folosit de două ori masca, iar efectul si-a facut apariția de la prima utilizare.

Mod de utilizare: Aplicați uniform pe fața curățată. Evitați zona ochilor și a buzelor. Lăsați să acționeze 10 minute dupa care ștergeți cu o discheta demachiantă sau vă spălați pe față.




       Vă recomand cu încredere safolosiți i aceste produse. Veți fi încântate de ele. Le mai puteți urmări și AICI.
     
       Ati folosit produse #trendlinecosmetic, ce parere aveti despre ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu