miercuri, 19 iulie 2017

Shampoo Silver Reflex

Aproximativ acum doua luni de zile am vrut o schimbare de look si m-am hotărât sa trec de la brunet la blond. Mi-am facut schimbarea de look la un salon din Brăila: "Euforie Concept", exact asa găsiți si pagina pe facebook a salonului si puteti vedea acolo lucrări din salon. Daca va place sa fiți rasfatate la un salon, mergeți aici, va asigur ca nu o sa regretati.
Dupa ce mi-am realizat schimbarea radicală, fata care a lucrat mi-a recomandat acest sampon de la Kallos, care redă părului reflexii de mov. Eu sunt foarte mulțumită de el, parul meu a mai crescut si s-a mai dus din culoare dar dupa ce folosesc acest sampon parul meu arata aproape ca nou vopsit.
Utilizare: Dupa ce va spălați părul cu samponul pe care il folositi de obicei, aplicați acest sampon si stați cu el 5-10 minute, apoi clatiti parul.







Puteți gasi acest sampon in magazinele Kallos, il puteti comanda chiar si de pe internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu