sâmbătă, 8 iulie 2017

OOTD: Rochie casual


Cu cateva emotii pasesc pe taramul blogging-ului. Astăzi postez pentru prima data pe blog. Sper sa ma descurc si sa învăț tot ce tine de blogging. Stiu, ca nu va fi usor, dar nu ma voi da bătută.

Prima mea postare este despre o rochie casual, cea pe care o vedeti in imagini. Dintr-un material elastic rochita se muleaza pe corp, ca si lungime este pana deasupra genunchilor si are mâneci lungi. Se poate purta cu sandale sau chiar tenesi. Părul il poți purta desprins pe spate, prins in coada sau intr-un coc lejer, usor ciufulit.

Multumita faptului ca este mulata aceasta rochie iti scoate in evidență formele feminine si iti va arata o silueta perfecta.
Ca si material este unul care se întreține foarte bine, eu am spalat-o de câteva ori si va pot asigura ca nu isi pierde din culoare, nici nu intra la apa si mai mult decat un bonus aceasta nu necesita calcare. 






Aceasta a fost prezentarea rochitei mele, sper ca v-a placut postarea mea. In curând, o noua tinuta !

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu